Моніторинг проходив з 1 квітня по 31 травня цього року в рамках проекту Європейського Союзу «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді». Активісти шукали рекламу, яка принижує гідність людини за ознакою статі й порушує правові норми. Результати представлять координаторка моніторингу, координаторка проектів ХГНО «Сучасна жінка» Дар´я Нагаївська, регіональна представниця Індустріального гендерного комітету в Харківській області, завідувачка кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі Наталія Савицька, головний спеціаліст відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг, реклами, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області Анна Пастухова.
ПІДПИШІТЬСЯ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПІЛО, щоб бути в курсі свіжих новин