51% контента регіональні медіа розміщують на своїх сторінках у фейсбуці, — ІМІ | Накипело
События

51% контента регіональні медіа розміщують на своїх сторінках у фейсбуці, — ІМІ

  • ІМІ
  • Ігор Лептуга
  • 8 сентября
  • 361

Найбільше публікацій/постів розміщують на своїх сторінках у Фейсбуці онлайн-медіа Одеси — їх навіть більше, аніж на основних сайтах, 101%. Найменше залучають до роботи власні сторінки у фейсбуці онлайн-медіа Миколаєва (27% контента від загальної кількості новин в регіоні), Донецька (29%) і Черкас (30%).

Такими є результати дослідження ГО “Інститут масової інформації”, що було проведено в 10 регіонах України у серпні цього року.*

За результатами моніторингу, регіональні онлайн-медіа розміщують 51% контента основного медіа на своїх сторінках у фейсбуці. При цьому 58% публікацій  стосуються соціальної тематики, коронавіруса і кримінала. 

Загалом, 97,3% постів на сторінках регіональних онлайн-медіа у фейсбуці є новинами/публікаціями, 2,3% — матеріалами з ознаками замовності, 0,4% — належно маркованою рекламою. Найбільше матеріалів із ознаками замовності в соцмережі публікували онлайн-медіа Херсона (7% публікацій від загальної кількості постів на власних сторінках у фейсбуці регіона), Дніпра (4,7%) і Донецька (4,2%).

За даними дослідження ІМІ, тематика і формат публікацій регіональних онлайн-медіа в соцмережі фактично не відрізняється від наповнення основних сайтів. Так, найпоширенішою тематикою на власних сторінках в соцмережі  є соціальна тематика і коронавірус (32% від загальної кількості публікацій на сторінках медіа у фейсбуці), кримінал/надзвичайні події (26%). Про політику було опубліковано 12% публікацій на власних сторінках в соцмережі, розважальний контент склав 7%, економіка/бізнес — 6% публікацій. Найменше публікацій було зафіксовано з тематики спорта (2%), екології і прав людини (по 1% публікацій  від загальної кількості публікацій на сторінках медіа у фейсбуці).

ъемкаІМІ

*У межах дослідження було опрацьовано 10893 новини та 5509 постів/публікацій на власних сторінках медіа у фейсбуці із 50 регіональних онлайн-медіа в 10 регіонах України (Волинь, Дніпро, Донецьк (Маріуполь), Львів, Миколаїв, Одеса, Полтава, Харків, Херсон, Черкаси). До моніторингу потрапили усі публікації на власних сторінках регіональних онлайн-медіа у фейсбуці.

Методологія моніторингу включала в себе аналіз кількості новин на сайті та співвідношення з кількістю публікацій на власних сторінках у мережі “Фейсбук”,  аналіз тематики постів/публікацій на власних сторінках регіональних онлайн-медіа у фейсбуці, дослідження типів контента у соцмережі з 10 по 16 серпня 2020 року. Загалом в аналізований період аналізувалися такі типи контента: журналістський/власний контент, матеріали із ознаками замовності, реклама, а також такі тематики: соціальна тематика/коронавірус, кримінал/ДТП/НП, політика, розважальний контент, економіка/бізнес, спорт , екологія, права людини, інше.

Моніторинг проводили у таких ЗМІ:

ВОЛИНЬ (Волинські новини, ВолиньPost, Район.in.ua, Конкурент, Перший), ДНІПРО (Відкритий, Наше місто, Днепровская панорама, Информатор, gorod.dp.ua), ДОНЕЦЬК (МАРІУПОЛЬ) (0629, Новини Донбасу, Карачун (Слов'янськ), Остров, MRPL.CITY), ЛЬВІВ (Львівський портал, Захід.нет, Вголос, Варта1, Твоє місто), МИКОЛАЇВ (Преступности.НЕТ, Мой город, Новости-N, Інше.TV, 0512), ОДЕСА (Думська, 048, Одесская жизнь, УСІ.Одеса, Odessa online), ПОЛТАВА (Полтавщина, poltavske.tv, ОКІА Новини Полтавщини, 0532.ua, Зміст), ХАРКІВ (АТН, Status Quo, Город Х, KHARKIV Today, 057.ua), ХЕРСОН (ХерсонОНлайн, 0552, Любимый Херсон, Херсонщина за день, Херсонці), ЧЕРКАСИ (Вичерпно, 18000, Прочерк, Zmi.ck.ua, Провсе).

Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проєкт USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО ”Інститут масової інформації” та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.

ПОДПИШИТЕСЬ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПЕЛО, чтобы быть в курсе свежих новостей.

ПОДПИШИТЕСЬ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПЕЛО

В случае массовых потасовок на улицах города мы вас оповестим