У Харкові найбільше джинсували Олександр Грановський, Геннадій Кернес та «Опозиційний блок» | Накипело
img

Інститут масової інформації

  • 21 июля 2019
  • 419

Найбільше матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами в онлайн-ЗМІ Харкова стосувалися регіональних політиків та партії “Опозиційний блок”. Так, про регіональних суб’єктів виборчого процесу було опубліковано 69% матеріалів від загальної кількості публікацій із ознаками замовності. Про партію “Опозиційний блок” в онлайн-ЗМІ було розміщено 16% публікацій із ознаками замовності.

Такими є результати дослідження ГО “Інститут масової інформації”, що було проведено в 10 онлайн-ЗМІ Харкова з 24 по 28 червня цього року.*
Крім цього, у топ “джинсовиків” онлайн-ЗМІ регіону увійшли партія “Слуга народу” (3% публікацій із ознаками замовності від загальної кількості таких публікацій) та місцеві чиновники, які не балотуються у Верховну Раду нового скликання (12% публікацій).

За даними дослідження, найбільше матеріалів про кандидатів по мажоритарних округах стосувалися самовисуванця Олександра Грановського (64% від загальної кількості публікацій про кандидатів по мажоритарних округах). Матеріали про нього із ознаками замовності вийшли у 7 з 10 проаналізованих місцевих онлайн-медіа. 23% публікацій про регіональних політиків були присвячені діючому міському голові Харкова Геннадію Кернесу та партії “Довіряй справам” (23%).

Також слід додати, що у деяких з цих матеріалів мова йде про Олександра Грановського та Геннадія Кернеса одночасно. 9% матеріалів із ознаками замовності присвячені діючому голові Харківської обласної ради Сергію Чернову, який є кандидатом-мажоритарником від партії “Опозиційний блок”.

Також однією із активних “джинсовиків” цього періоду стала голова Харківської
облдержадміністрації Юлія Світлична, яка не балотується до Верховної Ради нового скликання. Кількість матеріалів присвячених чиновниці склала 18% від усіх зафіксованих новин з ознаками замовності.

Протягом моніторингового періоду було проаналізовано 1269 новин, із них 3% мали ознаки замовності.


*Аналізувалися такі онлайн-ЗМІ: Status Quo (sq.com.ua), медіагрупа Об’єктив (objectiv.tv), медіагрупа Накипело (nakipelo.ua), АТН (atn.ua), Kharkiv Today (2day.kh.ua), Newsroom (newsroom.kh.ua), Город Х (gx.net.ua), Сайт города Харькова (057.ua), Городской дозор (dozor.kharkov.ua), Kharkov.comments.ua (kharkov.comments.ua).

ПОДПИШИТЕСЬ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПЕЛО, чтобы быть в курсе свежих новостей.

ПОДПИШИТЕСЬ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПЕЛО

В случае массовых потасовок на улицах города мы вас оповестим