Як сімейний бренд Cryza став шити підсумки для військових - Накипіло
Події

Як сімейний бренд Cryza став шити підсумки для військових

Бренд Cryza був створений у Харкові Вікторією та Денисом Івановими. Сімейна справа почалася  9 років тому як швацьке виробництво, відшив речей на замовлення декількох популярних брендів. Під час пандемії Вікторія і Денис почали працювати тільки на себе і відкрили монобрендовий магазин у Харкові. Тоді з’явилася назва Cryza: криза як можливості, точка змін. Навколо бренду утворилася своя спільнота, яка досі залишається лояльною, навіть розкидана різними містами та країнами.

Після повномасштабного вторгнення виробництво переїхало до Івано-Франківська:

«На початку ми думали, що не будемо переїжджати з Харкова. Але в якийсь момент стало боязно за наших працівників. Наше приміщення в Харкові, де ми працювали, цех був на другому поверсі, і якщо б поруч щось прилетіло, воно розлетілося б на луски», — говорить співзасновник бренду Денис.

У серпні минулого року Cryza почали відшивати підсумки під аптечки для військових. Вони не мали досвіду з виробництва військових речей раніше, пояснює Вікторія: шили рюкзаки та сумки, але це не те ж саме. А почалося це зі знайомства з франківським благодійним фондом, який займався аптечками:

«Нас познайомив Фоззі з “ТНМК”, і ми просто зібралися побалакати, розповісти, що нам потрібно, чи ви зможете щось такого плану пошити. Віка захопилася ідеєю: “Давайте пробувати, давайте визначати, який матеріал, що саме має бути в цій аптечці”», — згадує Тарас Федьків, співзасновник БФ “«Згуртовані».

Тарас розповідає, що вони відправили на фронт вже 4 500 аптечок, і наближаються до цифри у п’ять тисяч. Для розуміння масштабу — це спорядження для бійців десяти батальйонів.

Невдовзі Денис і Вікторія планують запустити соціальний проєкт «ЛА8»:

«Ми пропонуватимемо людям купувати підсумок для себе, це буде його “цивільний брат”. Він буде мати всередині якісь компоненти, кріплення, щоб можна було його використовувати для подорожей або зберігати домашню аптечку. Але люди в такий спосіб зможуть підтримувати історію про військові підсумки», — ділиться Вікторія. 

У вартість будуть включені витрати на пошив військового підсумка, тобто придбавши його собі, покупець автоматично забезпечуватиме одного захисника чи захисницю.

Їхній бізнес трансформувався не лише у тому, які речі вони навчилися виробляти. Підприємці стали більш рішуче братися за нові задачі, не чекаючи ідеальних умов для реалізації, говорить Вікторія:

«Нема такого, знаєте: “От буде у нас десять людей, тоді ми це зробимо”. Ні, ми робимо як можемо. А там буде видно».

Денис і Вікторія планують збільшувати обсяги виробництва, проте знайти достатньо працівників високої кваліфікації — непроста задача. Вони набувають нових навичок: Денис вже став майже професійним закрійником, хоча раніше займався іншими бізнес-задачами. 

ПІДПИШІТЬСЯ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПІЛО, щоб бути в курсі свіжих новин

ПІДПИШІТЬСЯ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПІЛО

Оперативні та перевірені новини з Харкова