Представники регіональних засобів масової інформації зібралися в Харкові, щоб познайомитися один з одним, навчитися краще взаємодіяти з представниками влади, обирати актуальні теми й новітні формати для матеріалів, ефективно просуватися в соціальних мережах і, зрештою, заробляти.
Зустріч відкрили керівниця проектів із розвитку медіа Координатора проектів ОБСЄ в Україні Марина Безкоровайна та керівниця і співзасновниця медіапроекту «Накипіло» Наталія Курдюкова.
Після тижня стажування в «Накипіло» своїми враженнями поділилися Ольга Ковалів, журналістка газета «Край» (м. Городенка Івано-Франківської області), та Діна Талімончук, журналістка газети «Край Кам'янецький» (м. Кам'янець-Подільський).
Де шукати теми для матеріалів і писати про них яскраво, розповіла головна редакторка «Накипіло» Олена Лептуга.
Місцеві журналісти мали можливість поділитися й своїми напрацюваннями під час практики.
Просування в соцмережах — важлива складова успіху інформаційного ресурсу, упевнений журналіст «Накипіло» Віктор Пічугін. Він розповів учасникам тренінгу, як працювати в Facebook, Telegram i Twitter.
Поради про те, як побудувати відносини з місцевою владою після роздержавлення, дав експерт Інституту Політичної Освіти.Медіа Олександр Солонтай.
Тренінг головного редактора онлайн-ресурсу «Варош» Дмитра Тужанського викликав найбільше зацікавлення. Адже мета роздержавлених ЗМІ — їхня монетизація.
Захід відбувся в рамках проекту ОБСЄ «Подальша підтримка реформи державних друкованих ЗМІ».
ПІДПИШІТЬСЯ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПІЛО, щоб бути в курсі свіжих новин