Програма Школи Універсальних Редакторів 2020 - Накипіло
Накипіло.освіта

Програма Школи Універсальних Редакторів 2020

  • ШУР
  • 10 Січня 2021

Базова журналістика

  • Журналістські стандарти (Олена Лептуга, головна редакторка медіагрупи «Накипіло») — 10 годин
  • Як писати тексти (Олена Лептуга, головна редакторка медіагрупи «Накипіло») — 16 годин
  • Візуалізація контенту (Тарас Волянюк, інформаційний аналітик, керівник студії інформаційного дизайну Remarker, ментор з візуалізації даних у Media Development Foundation) — 6 годин
  • Сторітеллінг (Марічка Паплаускайте, співзасновниця The Ukrainiаns Media, головна редакторка онлайн-журналу Reporters. Авторка книжки «Бог дивовижних людей та інших грішників») — 6 годин
  • Режисура, жанри журналістики (Наталія Курдюкова, режисерка, співзасновниця медіагрупи «Накипіло») — 8 годин
  • Фоторепортаж (Ігор Лептуга, фотокореспондент, оператор медіагрупи «Накипіло») — 12 годин
  • Digital безпека (Андрій Маштаков, IT-менеджер, тренер, консультант) — 4 години
  • Збір та перевірка інформації (Віктор Пічугін, головний редактор Громадське. Харків, журналіст медіагрупи «Накипіло») — 4 години
  • Відеорепортаж (Марія Малевська, власний кореспондент програми «Вікна-новини» телеканалу СТБ) — 10 годин
  • Візуалізація контенту (Михайло Кольцов, Києво-Могилянська академія) — 8 годин

Медіаменеджмент

  • Основи медіаменеджменту (Тетяна Рєпкова, засновниця Клубу медіаменеджерів, авторка книги «Новий час», колишня директорка відділу досліджень та інформаційного менеджменту у Всесвітній асоціації газет і видавців новин, WAN-IFRA в Парижі) — 8 годин
  • Мотивація і робота з командою, HR (Тетяна Рєпкова) — 8 годин 
  • Стратегічне планування, побудова бізнес-моделі (Тетяна Рєпкова) — 8 годин
  • Інструменти монетизації (Ірина Віданова, співзасновниця та видавчиня онлайн-журналу про Мінськ CityDog.by) — 8 годин
  • Стратегічний маркетинг (Ірина Віданова) — 8 годин
  • Основи фірмового стилю  (Роман Даніленков, співзасновник та виконавчий директор медіагрупи «Накипіло») — 6 годин
  • Медіаландшафт України, зовнішня комунікація (Наталя Курдюкова) — 4 години
  • Планування і бюджет. Види бюджету (Анна Авраменко, бухгалтерка, аудиторка, фінансистка, в медіа працювала на Новому каналі і в продакшн компанії ТЕЛЕПРО, також в медіа запустила переналаштування управлінського обліку) — 16 годин
  • Аудіорепортаж, подкасти, онлайн-радіо (Роман Заяць, експерт з радіомовлення, медіа-тренер, журналіст, керуючий партнер, співзасновник проекту MJoy Radio (радіо-портал концептуальних онлайн радіостанцій та супутніх сервісів)) — 16 годин

Базова редактура

  • Управління редакцією (Тетяна Рєпкова) — 8 годин
  • Робота з темами (Марічка Паплаускайте, співзасновниця The Ukrainiаns Media, головна редакторка онлайн-журналу Reporters. Авторка книжки «Бог дивовижних людей та інших грішників») — 6 годин
  • Контент-планування (Олена Лептуга) — 8 годин
  • Літературна обробка матеріалів (Євгенія Кузнєцова, медіаекспертка, докторка філософії в галузі міжнародних та міжкультурних досліджень) — 8 годин
  • Мультимедійна верстка (Сергій Сахаров) — 8 годин

Digital, аналітика, соцмережі

  • Соцмережі (Андрій Баштовий) — 7 годин
  • Принцип створення вірусного контенту (Віктор Пічугін) — 4 години
  • Робота з аналітикою (Марина Єрмолаєва) — 5 годин
  • Засади web і сайтобудування (Ігор Зенич) — 6 годин
  • Інтерактив в медіа (Маркус Бьош, тренер DW Akademie, співзасновник ігрової студії the Good Evil) — 8 годин
  • SEO (Баррі Адамс) — 8 годин
  • Таргетована реклама (Роман Даніленков) — 5 годин

ПІДПИШІТЬСЯ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПІЛО, щоб бути в курсі свіжих новин

    ПІДПИШІТЬСЯ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПІЛО

    Оперативні та перевірені новини з Харкова