Базова журналістика
- Журналістські стандарти (Олена Лептуга, головна редакторка медіагрупи «Накипіло») — 10 годин
- Як писати тексти (Олена Лептуга, головна редакторка медіагрупи «Накипіло») — 16 годин
- Візуалізація контенту (Тарас Волянюк, інформаційний аналітик, керівник студії інформаційного дизайну Remarker, ментор з візуалізації даних у Media Development Foundation) — 6 годин
- Сторітеллінг (Марічка Паплаускайте, співзасновниця The Ukrainiаns Media, головна редакторка онлайн-журналу Reporters. Авторка книжки «Бог дивовижних людей та інших грішників») — 6 годин
- Режисура, жанри журналістики (Наталія Курдюкова, режисерка, співзасновниця медіагрупи «Накипіло») — 8 годин
- Фоторепортаж (Ігор Лептуга, фотокореспондент, оператор медіагрупи «Накипіло») — 12 годин
- Digital безпека (Андрій Маштаков, IT-менеджер, тренер, консультант) — 4 години
- Збір та перевірка інформації (Віктор Пічугін, головний редактор Громадське. Харків, журналіст медіагрупи «Накипіло») — 4 години
- Відеорепортаж (Марія Малевська, власний кореспондент програми «Вікна-новини» телеканалу СТБ) — 10 годин
- Візуалізація контенту (Михайло Кольцов, Києво-Могилянська академія) — 8 годин
Медіаменеджмент
- Основи медіаменеджменту (Тетяна Рєпкова, засновниця Клубу медіаменеджерів, авторка книги «Новий час», колишня директорка відділу досліджень та інформаційного менеджменту у Всесвітній асоціації газет і видавців новин, WAN-IFRA в Парижі) — 8 годин
- Мотивація і робота з командою, HR (Тетяна Рєпкова) — 8 годин
- Стратегічне планування, побудова бізнес-моделі (Тетяна Рєпкова) — 8 годин
- Інструменти монетизації (Ірина Віданова, співзасновниця та видавчиня онлайн-журналу про Мінськ CityDog.by) — 8 годин
- Стратегічний маркетинг (Ірина Віданова) — 8 годин
- Основи фірмового стилю (Роман Даніленков, співзасновник та виконавчий директор медіагрупи «Накипіло») — 6 годин
- Медіаландшафт України, зовнішня комунікація (Наталя Курдюкова) — 4 години
- Планування і бюджет. Види бюджету (Анна Авраменко, бухгалтерка, аудиторка, фінансистка, в медіа працювала на Новому каналі і в продакшн компанії ТЕЛЕПРО, також в медіа запустила переналаштування управлінського обліку) — 16 годин
- Аудіорепортаж, подкасти, онлайн-радіо (Роман Заяць, експерт з радіомовлення, медіа-тренер, журналіст, керуючий партнер, співзасновник проекту MJoy Radio (радіо-портал концептуальних онлайн радіостанцій та супутніх сервісів)) — 16 годин
Базова редактура
- Управління редакцією (Тетяна Рєпкова) — 8 годин
- Робота з темами (Марічка Паплаускайте, співзасновниця The Ukrainiаns Media, головна редакторка онлайн-журналу Reporters. Авторка книжки «Бог дивовижних людей та інших грішників») — 6 годин
- Контент-планування (Олена Лептуга) — 8 годин
- Літературна обробка матеріалів (Євгенія Кузнєцова, медіаекспертка, докторка філософії в галузі міжнародних та міжкультурних досліджень) — 8 годин
- Мультимедійна верстка (Сергій Сахаров) — 8 годин
Digital, аналітика, соцмережі
- Соцмережі (Андрій Баштовий) — 7 годин
- Принцип створення вірусного контенту (Віктор Пічугін) — 4 години
- Робота з аналітикою (Марина Єрмолаєва) — 5 годин
- Засади web і сайтобудування (Ігор Зенич) — 6 годин
- Інтерактив в медіа (Маркус Бьош, тренер DW Akademie, співзасновник ігрової студії the Good Evil) — 8 годин
- SEO (Баррі Адамс) — 8 годин
- Таргетована реклама (Роман Даніленков) — 5 годин
ПІДПИШІТЬСЯ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПІЛО, щоб бути в курсі свіжих новин