Ми так звикли до повної залежності та вертикальних відносин між лікарем та пацієнтом, що навіть не уявляємо, на яку кількість медичних процесів можемо впливати, а тим більше не розуміємо, чого саме можемо вимагати, коли нас лікують. Шостою гостею серії подкастів «Накипіло питань» стала Олена Хитрова, партнерка юридичної компанії ILF, адвокатка з медичного права, співавторка з ключових нормативних актів щодо реформи фінансування системи охорони здоров’я.
З Оленою ми говорили про те, з чого взагалі починаються взаємини між лікарем і пацієнтом. Так, ми живемо в неідеальній країні із сумнівним рівнем медицини, але навіть у ній ми маємо право впливати на те, як піклуються про наше здоров’я. В умовах пандемії слід пам’ятати, що за нас відповідають не тільки медики, але й ми самі. І про належне медичне обслуговування краще потурбуватися до прояву перших симптомів захворювання. Тож зробімо хоч це, щоб у разі необхідності потрапляти в руки тих, кому справді довіряємо.
ПІДПИШІТЬСЯ НА TELEGRAM-КАНАЛ НАКИПІЛО, щоб бути в курсі свіжих новин